2010. március 22., hétfő

Mai nap

Ma készültem Ciprusra. Szerdán indulok, valahogy csütörtök éjjel (lehet lesz már péntek is) érkezem. A szállodám elég jó helyen lesz, bár csak 2 éjjel töltök ott, azért bízom a szép fotókban. Ciprust Aphrodite szülőhelyének is nevezik, állítólag gyönyörű. Nem sok időm lesz megcsodálni.
Ja, a szálloda, csak hogy dicsekedjek :PA másik hírek pedig, hogy megjelentem a SCIENCE-ban. Igaz, csak a nevem tűnik fel, de ki a kicsit nem becsüli ;)
Mégvalami. Csodák márpedig vannak. Az előző lakó hagyott itt nekem egy ribizke bokrot, valami virágot, egy szál kórót... nem becsültem sokra, így nem öntöztem (október óta), kitettem a fagyba és tegnap mit látok?! Hajt, rügyezik, él és virul... kezd aggasztani, hogy azok a virágok, amikkel nem törődök, jobban érzik magukat, mint amiket szívvel-lélekkel ápolok... lehet nem véletlen :(

1 megjegyzés: