2010. március 4., csütörtök

Mindennapok

Nem sokat tudok írni.
Egyrészt az idő egyik nap ilyen, másik nap meg olyan.
Aztán mostanában falat mászunk, ami nagyon jó. Eredményképp a hátamtól az ujjaimig érzem magamban az "erőt" (izomlázat). Szeretek megbírkózni a feladattal, máramikor sikerül. Erőről, egyensúlyról és merszről szól. Meg persze a technikáról. Sajnos már csak 2 alkalom van a kurzusból, pedig még lenne mit gyakorolnom. Edzés végére mindig remegő lábakkal, duzzadt alkarral térünk haza. Szeretem :)
Kicsit megfáztam, ami a közérzetemet rontja, viszont az orrfújáson kívül teljesen rendben vagyok. Megmutatta magát egy kicsit a tavasz, aztán mégse jött és én beugrottam neki.
Tegnap pedig kinyitott a fagyisunk. Mégiscsak múlik már ez a tél lassacskán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése