2010. március 28., vasárnap

Megint Athén

Hát itt vagyok újra. 45 perces ingyen wifi, szeretem :)

Előszöris a tegnapi nap lezajlott. Családias hangulatban volt egy kis workshop egy nagyon klassz hotelban. Az ebéd volt a legjobb pont, kint a napon ez égszínkék vizet bámulva tömtem magamba a fűszeres husikat és salátát. A kis társaság tagjai aranyosak voltak. Nem is annyira nagyon lógtam ki, még kérdezni is tudtam az előadásokon :) Aztán az utolsó előadás végéről el kellett mennem, hogy taxit hívjak és elérjem a buszom Larnacaba. A taxis nem akart számlát adni, én erősködtem, először hogy ő olyat nem tud, aztán csak kötöttem az ebet és végülkinyögött egy számlát. A hotel hívta...jól van, nem mondok semmit. Aztán a buszállomást nem lehet állomásként elképzelni. Egy elhagyatott valami, ráadásul 6 körül teljesen kihalt. Egyedül ücsörögtem, nem volt nagy élmény. Aztán megérkezett a busz. Ami Limassolba visz. A sofőr közölte, hogy ha csak én vagyok egyedül és nincs induló repülőm ma, akkor 6.30 helyett csak 8-kor indulunk. Nekem szemem kikerekedett, hogy nanehogymár, így is eleget vártam, eleget utazom... aztán szerencsére jött egy másik hölgy, így már ketten voltunk. És a jegyvásárlásnál kiderült, kicsi a világ. A sofőr srác ugyanis magyar :) Így gyorsan bal előre is ültetett és végigbeszéltük az utat. Majd Limmasolban buszváltás, irány Larnaca. Fél 9-re értem a reptérre a busszal. Ott taxit kerestem. Elég érdekesek voltak, mondtam a szállást és passzoltak tovább. Végül egy fél szemű köpcös fickóval utaztam egy rozoga autóval valami nem túl bizalomgerjesztő helyre. A hotel neve sokat elárul: "Cactus". Hááááát... azért csak ajánlani tudom az adminisztrációnak, hogy talán érdemesebb egy kicsit drágább helyet foglalni, ahonnan van transzfer a reptérre (mint Milánóban volt), mert így 30 eurót eltaxizgattam a félszemű bagázzsal, hogy egy olyan helyre érjek, amit nem részleteznék. Másnap reggel 6 után már reptéren kellett lennem. Óraállítással együtt 5 után keltem. Reggeli még ugye nincs + hiába kértem reggelre ébrsztést a biztonság kedvéért, elfelejtették... mondjuk amúgy sem bíztam bennük. Aludni nem sokat sikerült, mert egyrészt sem ajtaja, sem erkélye nem volt csukható a szobának + a szomszédok folyamatosan mászkáltak éjjel, valaki max hangerővel tévézett és még sorolhatnám. Hát nem volt zökkenőmentes egy este.
Aztán reggel olyan ködben mentem a taxival, hogy nagyon félelmetes volt. A sofőr is csak nézett, mert orrunkig sem lehetett látni. Aztán megköszöntem volna, ha lekapcsolja a reflektort, mert azzal ugye még kevesebbet látni (egy idő után ő is rájött erre).
Megérkeztem. 6.30-kor becsekkoltam, 8.20-kor kellett volna indulnunk. 2 órát késtünk, mert nem volt gépünk, Paphosban ragadt az idő miatt. Engem nem zavart a késés, mert még így is tengernyi időm van itt Athénban.
Ciprus érdekes hely. Valahogy egyre jobban megtetszett, annak ellenére, hogy egyre rosszabb élmények értek. Összességében tetszett. De ha valaki jön ide, szálláson ne spóroljon, mert nem éri meg.
A repcsiút okés volt. Bár azt megállapítottam, hogy Athénban mindig fúj a szél és mindig kézzel teszik le. Most is érdekes volt, amikor csak a bal hátsó kerékkel értünk földet és nagyon dobált... mindenki jujjongott. De leszálltunk :)
Most már "csak" 11-12 óra választ el Trentotól. Ha minden simán megy. Oh de hosszú az út haza :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése