2010. március 25., csütörtök

Milánó - Athén

Hát a tegnapi, időről szóló megjegyzésem elriasztotta a Napot. Ma reggel esett az eső Milánóban.
Reggeliztem (jó sokat), majd reptéri transzfer és megint a Malpensán érezhettem magam. Megint kicsit eltévedtem, de nem nagyon és végül sikerült felszállnom az athéni gépre. Jó utam volt, bár a felszállásnál izgultam, sikerült úrrá lennem az idegsségen, plusz az a repcsis nyomott levegő rendesen lefárasztott. Az ebéd a gépen finom volt, mindent megettem (bocsánat, az osztrák mackósajtot nem). Aztán a leszállás az talán a göteborgi szeles élményeimet is felülmúlta. Előre bemondta a pilóta, hogy hát nagy a szél, de aggodalomra semmi ok. Nem aggódtam, azonban a gép rendesen dobálózott az utolós fél órában. Tényleg nagyon. Fel is, le is meg oldalra is... de jó volt a pilóta. Megúsztuk :)
Most itt várok átszállásra. Ahogy kiszálltam a gépből, kimentem megszagolni Athén levegőjét. Ragyogó Nap, hegyek és a levegő első szippantásra cigarettafüstös volt, majd nagyon szeles. Akkora a szél, hogy majdnem elfújt. Amúgy állítólag 17 fok van, de a Napon többnek tűnik, viszont a szél leviszi a fejem. Hát igen, itt vagyok, tenger,meg sziget, meg ilyenek...
A feliratok mintha görögül lennének. Szó szerint. Itta reptéren még túlélem, de mi lesz velem Cipruson... meglátjuk.
Gyorsan ennyit tudtam, a netem korlátos. Fotókat még töltök, aztán irány Larnaca. Puszi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése