2010. május 24., hétfő

Egy kis zavar a sorrenddel

Ez csak egy kicsike bejegyzés arról, hogy újra megérkeztem Cincinnatibe a 3 hetes vakációnk után az 55 Fahrenheitre hűtött szobámba... odakint tombol a kellemes 20-30 fok, én meg pulcsiban didergek akármelyik épületbe belépek.

Bejelentkeztem, elintéztem a hivatalos dolgokat. Sikerült beléptetőkártyát szereznem, használtam az egyetemi shuttlet, ültem a parkban és kimostam a szennyest.

A szobám hőmérséklete mostanra elérte a normálisat. Érdekes módon nem kell hozzá a légkondi, hogy ezt tartsa... energián is lehetne spórolni, ha nem akarna itt mindenki jégkuckóban élni. Érzem, ahogy kiérek és "normális" nyári idő van, hogy kellemes, de avérnyomásom tornázik és néha a szédülés kerülget... nem normális ez az amerikai nép :)

Most pedig jöjjön a nagy beszámoló. Hosszú lesz, előre szólok. Csodálatos volt az elmúlt 3 hét. Annyi élménnyel lettem gazdagabb, hogy az leírhatatlan, de megpróbálom ;) Remélem, nem telik be a blog. Mindenkinek jó szórakozást hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése