2010. május 31., hétfő

Memorial Day, költözés

Ma sikerült beköltöznöm az új lakásba. Mármint a ház nem új (sőt, inkább nagyon nagyon régi), de most ez lesz az otthonom 5 hónapig. Az előző lány elég nagy koszt hagyott, kitakarítottam, bepakoltam a ruháimat, minden rendben. Van légkondi, TV, internet. Kb ennyire lesz itt szükségem. Ma az egyetem mellett voltam ebédelni. Körülbelül ennyi történt velem. Azon filózok, hogy fitness centerbe vagy falmászásra iratkozzak be. Mindenki első kérdése tőlem, hogy beiratkoztam-e már valami sportra. Ha nem akarnám is úgy látszik, illene. De akarom :)

Ja igen, ma szünnap van, Memorial Day. Ami annyit tesz, hogy csak majdnem minden kajálda volt nyitva és van egy olyan érzésem, a boltok se zártak be. Elszoktam én már ettől. Meg attól is, hogy itt délben meg 1-kor már mindenki ebédel (nem úgy, mint Olaszországban inkább 1.30-2 körül).

Cincinnati amúgy sík, nagyon sík. A pára óriási és vagy szakad rólam a víz az utcán, vagy megfagyok a laborban. Ennyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése