2010. július 17., szombat

Gondolatok

Cincinnati azt hiszem, szép város. Lehet, hogy nem valami érdekfeszítő hely, de várakozásaimmal szemben egyáltalán nem az a nyüzsgő ipari "gettó". Hiába magas itt állítólag a bűnözés, ez leginkább egyetlen környékre összpontosul (és egyébként is az itteniek ezt tagadják, mert ha a lakosságg méretével mérjük össze, egyáltalán nem olyan vészes hely). A város maga nagyon rendezett, nagyon szép, gyönyörű óriási igazi amerikai házakkal. Parkok, virágok. Szerintem maga, mint város, szép hely. Egy nagy kertváros. A belváros az zűrösebb, meg errefelé a házak olyan nagyon régi típusúak, mint amilyenben én is lakom. De ezek is tetszenek, mert szerintem különlegesek.

Egyébként ki mondta, hogy Cincinnati időjárása megjósolhatatlan?! (mindenki mondja és általában igaz is) Tegnap kondizás közben láttam, hogy ma délutánra vihart mondanak. A délutánt 5 óra utánnal fémjelezték. És íme, 5.20 és a semmiből leszakadt az ég, dörög :)

És, igen. Ma takarítottam. "Remélem", be fogok ázni :(

Amúgy igazi kánikula, fülledt meleg jellemző, de elég erősen elkerül engem. Igazi "légkondibetyár" lettem itt :) Mindent meg lehet szokni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése