2010. július 28., szerda

Megyek...

Chicagoba. Ez a hét rettentő húzós. Minden nap későig dolgozom. De sebaj, lesz végre egy kis kiruccanásom. Nem is akárhova. USA harmadik legnagyobb városába. Eddig akárkivel beszéltem, imádta Chicagot. Az időt meglátjuk, milyen lesz. Sajnos mondanak esőt, de reméljük a legjobbakat. Mindenesetre a 27 fok garantáltnak látszik.

A terv. Pénteken 2-kor Mellani barátnőm elindul Lexingtonból (Kentucky) és úgy délután 4-kor ide is kell érnie Cincinnatibe. Autót bérel, mivel az övé szervízben van. Aztán bepattanok mellé és irány a "Szeles város" (Windy City). Olyan 5.5 óra innen. Felváltva vezetünk, államokat átlépve (mármint Ohioból Indianan át Illinoisba). Egy motelt foglaltam Chicago repterénél. Sajnos sok jó hely már foglalt volt a városban + kocsinak parkolót találni nem egyszerű, így úgy döntöttünk, egy olcsóbb külső helyen szállunk meg. Aztán lesz 1.5 napunk bóklászni. Sajnos nem túl sok, de ha sikerült anno 1 nap alatt megnéznem New Yorkot, akkor itt se lehet az idő akadály egy kis felhőkarcolót-bambulós, tavat-nézegetős, parkban-kószálós, evős-csacsogós tapasztalatszerzésre. Meglátjuk. Kíváncsi vagyok, az biztos.

Táskát és térképet kértem kölcsön, egyebet holnap nyomtatok. Aztán hétfőn jelentkezem, miután visszaértem. Aggodalomra semmi ok, felkészült "versenyző" (utazó) vagyok és jó társ lesz velem a hétvégén.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése