2010. július 26., hétfő

Különbség

Azt hiszem, rájöttem, mi a számításos (elméleti) munka és a kísérletes között a különbség. Ma délután megéheztem egy csokira, ki is készítettem az aprót hozzá, azonban nem volt időm elmenni az automatáig... Este 8-kor léptem ki a labor ajtaján, túl egy DNS gél futtatásán és értékelésén, túl egy PCR-on és a negyedik E.coli transzformációmon. Ja meg sok-sok beoltáson és duplikáláson, jegyzőkönyvek írásán. Szóval munka az van, egyre sűrűsödik, de talán már gyorsabban megy. Ma már voltak részek, amiket fejből csináltam. Néha már a nosztalgia is elfog, annyira sok teendő van, mint anno egyetemen, ahol az automatáig (néha még az ebédig se) nem jutottam el a hosszú-hosszú laborok során. De valahogy más jellegű ez a fáradtság. Nem tudom eldönteni, melyik a kellemesebb. Az agyam üressége vagy a lábaim nehézsége. Vagy mindkettő.

Az edzés ma munka meglétében elmaradt.

Aztán más különbség mostanában valószínűleg a hétvégémben lesz. Nem kiabálom el, de nagyon úgy tűnik, hogy péntek és szombat estémet egy sokkal nagyobb és nyüzsgőbb és talán izgalmasabb városban, Chicagoban, töltöm. Velem tart egy amcsi barátnőm, aki nem lakik tőlem túl messze. Lesz autóbérlés, séta és nőies csacsogás. Ez a 2 nap kikapcsolódás most nekem jár és kész.

Csak bárcsak a tézisemmel is tudnék valamikor haladni :( Nem sok időm marad rá sajnos a mindennapokban. De muszáj még ezt az derbit kicsit meghajtanom.

1 megjegyzés: