2010. július 20., kedd

Mai nap

Ma sikeresen edzettem az ujjaimat. Sajnos nem mászással, hanem pipettázással, ollóhasználattal és jegyzőkönyv-írással :( De most "odatettünk" egy 6 napos kísérletet. Kíváncsi vagyok, hogy meg bírja-e állni mindenki, hogy kinyissa a kifüggesztett tiltott időben az ajtót.

Egész nap 5-10 perces munkafolyamatokkal haladtam előre a dolgommal, ami roppant rossz időebeosztást jelent, mert 5-10 perc holtidőben nem sok semmi mást lehet csinálni, csak várni. Chris megint izgatottan kérdezte, hogy ugye "boring" (unalmas)? :)

Meg se álltam egész nap, 7-re értem haza. Nagyon fáradt vagyok.

Lassan augusztus. Csak el fog telni ez az idő valahogy... reméljük, hogy sikeresen és hasznosan és eredményekkel tele. Egyenlőre a mai nap 3 eseménye közül 2 jó lett, a harmadikat viszont harmadszorra is ismételjük. Na nem azért, hogy egyszer csak eltaláljuk azt, amit várunk, hanem egyszerűen mert nincs elég köztes anyag a folyamat végén, amit utána használnunk kellene. Sebaj, újabb 2 napos talpon állás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése