2010. július 11., vasárnap

A nap csalódása

A csemegeuborka.

Vettem csemegeuborkát. De nem olyat, amire számítottam. Ma úgy gondoltam, jóízűen elfogyasztom ebédre. Kibontottam és megkóstoltam. És ÉDES. Borzasztóan édes :( Erre elfordítottam, hogy lássam a cimkét és óriási betűkkel van ráírva, hogy "NO SUGAR ADDED" (nincs hozzáadva cukor). Jót nevettem magamban, nem erre számítottam a feliratok közt. Mivel nem az az ecetes féle fajta... :( Talán bor, vagy borecet, nem tudom. De otthon a borecetes uborka abszolut más. De lényegtelen. Nem ízlik. Kénytelen leszek odaadni másoknak, hátha szeretik. Pedig annyira ugyanolyan cuki kis csemegeubiknak tűntek az üvegben. Ez van. Ki kell még ezt tapasztalni.

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ezzel én is ráfáztam már egyszer! Édes uborka, de persze rá van irva hogy nincs benne cukor...azon amit vettem rajta állt hogy édes, csak nem láttam, csak azt néztem hogy cukormentes....a férjem megette, ö már megszokta...:)

    VálaszTörlés
  2. Amikor egy édes valamit eszem és kíváncsi vagyok mi az és a legnagyobb felirat az üvegen, hogy hozzáadott cukor nélkül, akkor azért jót nevetek magamon. Erre a feliratra abban a pillanatban és ízvilággal a számban nem számítottam :)

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés