2010. augusztus 15., vasárnap

Képekben - UC East Campus CARE Building

Előre elnézést, minden kép elég sötét lett. Talán a mai hangulatomat tükrözik. Ilyen is kell.
A valóban régi ütött-kopott ház, amiben lakom.
A tetőtéri szoba az enyém. Igen, az ott. Az ázik be.Oldalról.
Aztán elfelejtettem a kórház előtti Da Vinci képet megörökíteni. Helyette a laborhoz vezető úton a bizonyos ronda szőnyeg felirat
És maga a szőnyeg a háttérben.
Pad :)
A gyermekkórház és a vihar, ami jött, amíg bent voltam. Mert ma bementem egy kis teendőm miatt és vittem a fényképezőt.
A beltér. Vagyis a se nem a régi épület, se nem az új, hanem a kettő között. Merthogy a régi épületre ráépítettek egy üveg épületet, beborították vele. Abban vagyunk mi.
Alulról az ötödik "kalitka" a tanszékvezetőnk irodája. Premier plánban mindenki látja, hogy dolgozik-e vagy sem.
Egy üveghíd. Sokan félnek rajta átkelni.
És a molgen felirat a laborunk előtti szobán. Egyébként mi nem a molgen tanszéken vagyunk.
A labor ajtaja elől a kilátás. Ilyen Cincinnati. Dombos... Szóval előttünk egy garázs, meg valami gyógyszerészeti rész. És itt szoktam enni néha, vagy olvasni, vagy melegedni a Napon. Természetesen ez is faltól falig üveg. De csak a 4. emelet. Akinek jó a szeme, középtájon lát néhány lakóházat a környékről. Hasonló stílusban, mint amiben lakom. Itt ez a jellemző.
Az egyik asztalom. Engem is lát mindenki kint :) Köpeny, jegyzőkönyv, cikkek...
És a másik asztalom. Jelenleg ez az én kis birodalmam. Felcimkézett pipettáim, tollaim, stopper, egyéb kellékek. És az asztalomon a racetube-jaim. És persze kesztyű mindenhez.
Még sose mentem fel a 7. emeletre, de hallottam, hogy érdemes. Valóban. Ugyanolyan nyitott üveghíd van, mint a többi emeleten. Félelmetes érzes,mert magas!
Az üveghídról a földszint és közte. Ajánlom mindenki figyelmébe a bal oldalon található kiugrásokat, amik asztalok és nagyon furcsák. A jobb oldalon a híd alatt pedig egy belső terasz van, ami tulajdonképpen a könyvtár teteje.
A bal oldali vmit talán én csak "dühöngőnek" nevezném. Amúgy tanulószoba. Elkerítve, zajmentesen, természetesen tiszta üvegfallal. És ha hiszitek, ha nem, ma is ültek benne és tanultak.
Az asztalom kívülről.
A könyvtár és a proudly Cincinnati tábla
Az említett tanuló szoba. Van belőle 3 a földszinten. De sokan inkább a könyvtárban szoktak tanulni.
Panda a bambuszon.
Fotelek, padok.
A nagyfőnök (dékán) "nyitott" irodája a bambuszok sarkában.
Az egyetemi könyvesbolt. Kihagyhatatlan.
Fotelsor.
Emléktábla.
És persze a második emeleti laborban látható Hermelines hölgy festményt elfelejtettem lefotózni. Na de majd legközelebb :)

1 megjegyzés:

  1. A harmadik kepen csak nekem tunik fel, hogy nem minden el parhuzamos? Mintha a kis feher "kinoves" engedne a fizikanak :)

    VálaszTörlés