2010. augusztus 1., vasárnap

Visszatértem Cincybe

Ma sokáig aludtunk (hála a chicagoi egy óra eltérésnek és hogy a hajók nem indulnak kora reggel) és bementünk a Navy Pierre (kikötő). Sajnos a hajókázós túra, amit kinéztünk nem volt jelen. Illetve rohantuk, hogy elérjük, de végül túlmentünk rajta, mert két helyen is jelen voltak de más névvel, az meg nem nyitott időben... mindegy. A lényeg, hogy lecsúsztunk a hajókázásról, nem maradt rá időnk :( Ez van. Aztán a görög városrészbe mentünk ebédelni, mert a lány, akivel mentem albán és az anyukája görög és már egyszer járt arra. Szóval ettünk "eredeti" gyrost (el kell, hogy mondjam, hogy teljesen más, mint amit Európában máshol gyrosnak hívnak. De ez is nagyon finom volt), majd egy órát tekeregtünk, míg kitaláltunk a városból, merthogy erről nem volt leírásunk és először rossz irányba mentünk az autópályán, majd vissza a városba, át "Little Italy"-n (Kicsi Olaszország)... egy óra bolyongás után sikeresen megtaláltuk azt a felhajtót és meg sem álltunk a tankolásig, ahol cseréltünk és végigvezethettem Cincinnatiig. A semmiben. Chicagotól egészen Cincinnatiig egyszerűen semmi nincs, csak kukoricaföld. Roppant lehangoló és unalmas.
8 órára már haza is értem, a barátnőm meg még tovább ment Lexingtonba.
Jó volt ez a hétvége. Nap pirította arccal és kellemesen kimerülten értem vissza, élményekkel teli, talán felfrissült elmével és talán buzgó munkakedvvel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése