2010. augusztus 13., péntek

Rövid tanszéki piknik

Ma volt egy tanszéki piknik. A tanszékünk nagy létszámához és az ingyen kajához és italhoz képest nem voltunk túl sokan. Mi se maradtunk sokáig. 1-2 emberrel váltottam pár szót, meg ettem, de semmi érdekfeszítő nem történt. A 100 fokban és rekkenő párában csak arra tudtam koncentrálni, ahogy a hátamat csiklandozzák a legördülő izzadságcseppek. Olyan másfél óráig bírtuk jópár kólával és sprite-tal. Én azért "élvezni" szerettem volna a nyarat és a kilátást a parkból, így elbattyogtam egy kilátóhelyre (árnyék nélkül). A pára miatt nem lett túl jó a fotó, de íme, a város egy másik oldaláról (figyelem a hatalmas Cincinnati feliratra, ami azt hiszem, egy akkumulátor gyár (vagy lámpagyár?) felett van és éjjel világít).Mount Echo Park
Meg egy épülete
És a mi menedékünk (a "shelter", ahol a pikniket szervezték)
A park melletti házak. Majd egyszer már tényleg elsétálok az egyetem mellettiekhez is, mert olyan tipikusak, régiek és téglák.
Mára ennyi. Buzgóságom és lustaságom függvénye, hogy vasárnap elmegyek-e fotózni a laborba. Mármint buzgóságom (ha nagyon dolgozom) és lustaságom (ha nincs kedvem bemenni) is gátol ebben a tervben. Bár egy kísérletet vasárnap amúgyis el akarok indítani, így úgyis arra lesz dolgom. És akkor jól lefotózom az épületben növesztett bambuszt és az üvegkalitka szerű irodákat, azt is, aminek a falára halacskák vannak üvegfestve :) A bambuszon a plüss pandamacit és persze az S alakú padot, meg a lila foteleket és a legfontosabbat talán, az épület szintjeit átszelő üveg hidakat, amik a 7. emeleten is nyitottak. Sosem jártam még az épületünk 7. emeletén. A 4. is elég magas már. De muszáj kipróbálnom :)



Nagyobb térképre váltás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése