2010. augusztus 30., hétfő

Laza nap és egy vízhólyag

A mai nap nem volt megerőltető. Viszont muszáj volt elmennem mászni. Belső kéztetés. És szereztem egy vízhólyagot a tenyeremre ;) Sokkal jobban érzem már így magam :) Boulderoztam, ami klasszabb, mint ahogy eddig gondoltam. Ráadásul volt pár mosolygó arcot ábrázoló fogás is az utamban :) Amúgy itt még nem láttam teknősbékát meg macit. Pedig olyan is szokott lenni máshol.
Megismertem egy lányt, akinek a nagyszülei magyarok és egyébként ő nagyon írnek vallja magát, mert a neve is ír: Nora. Aztán mondtam neki, hogy ez egyben egy magyar név is. Nem tűnt olyan nagyon lelkesnek (azért arról ugye híresek az amcsik, hogy ha valakinek ír felmenői vannak, az az extra menő kategória). Most is kicsi a világ.
Aztán az egyik srác felvilágosított, hogy szeptembertől ingyenes a beülő is... én erre nem jegyeztem meg, hogy nahát, eddig se kértetek érte pénzt, de azért köszi :) De valóban jóhír. Egyébként a mai emberek is aranyosak voltak. Mikor eljöttem, egy újabb bácsi húzta fel a cipőjét, megint szégyent hozva fiatal fejemre :) Az agyam tiszta, a tenyerem vörös és fájnak az izmaim, csodálatos érzés. Megérte ez a mai délután.
A hírek tele vannak a hurrikánnal, ami USA partjai felé tart. New Yorkot is fenyegeti. Még jó, hogy én itt a semmi nyugalmas közepén vagyok Ohioban. Az egész keleti part retteg állítólag, mert erős is és nagy is.
A hétvégén vettem egy illatgyertyát unalmamban. Jó erős, de finom cseresznye illata van. Most is abban ülök.
Már írtam, hogy új szomszédom lesz. Tegnaptól van. Hajnal 1-kor fejezte be a pakolást, majd halkan TV-t nézett. Én közben elaludtam. Aztán fél 4-kor felriadtam, mert nagy hangerőn kapcsolt be véletlen zenét. Lejjebb csavarta, de ekkor már mit sem ért, főleg a közel-keleti fejhangon éneklő női dal. Nagyon zavaró tud lenni az éjszaka közepén. Füldugóként üzemeltetve fülhallgatót helyeztem a fülembe. Ő is hasonlóan járhatna el, ha éjszaka akar zenét hallgatni.
Az idő meleg, visszatért a nyár, de már erről is írtam. Most ennyi jut eszembe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése