2010. június 7., hétfő

2. hétvége

Néha szerteném az állandóan működésben lévő légkondi és laborműszerek zaját és levegőjét egy magashegyi csendre és oxigénnel teli friss levegőjére cserélni. Nagyon hiányzik, be kell, hogy valljam. Trento és a hegyek egy más világ. Imádom, gyönyörű. Irigykedem Lacira.

Pénteken mikroszkópoztam, sejttenyészetet oltottam, megint újabb és újabb dolgok kerültek elő. Tetszik.

Aztán hétvége. Szombaton vásárolni vittek engem, majd moziba mentünk. Hát igen. Van élet a UC-n (Cincinnati-i Egyetemen) és környékén kívül is. Először bevásárolni most egy másik Krogerbe mentünk, kicsit messzebb. És ott a házak szépek, újak, nagy kerttel és közparkkal. Egy másik Cincinnatibe érkeztünk. Aztán délután a mozi. Átmentünk Kentuckyba. Ugyanis Cincinnatit úgy kell elképzelni, hogy olyannyira Ohio és Kentucky határán található, hogy a határ a folyó, ami kettévágja a várost. És állítólag a Kentucky oldalon vannak a "fun" dolgok. Mi csak a folyópartra mentünk, Newportra. Ez egy komplexum, ahol van akvárium, éttermek, mozik. Hangulatos. Megnéztük a Perzsa hercegét. Az úgy volt, hogy nem tudtuk, melyik filmet nézzük, de a két fiú nagyon ezt akarta. Aztán a kóreai kolleginám arcán láttam, ő is inkább a Shreket nézte volna 3D-ben, de néma gyerekeknek anyja se...így maradt ez. Ez egy olyan tipikus film volt, amit ha otthon nézek, akkor az 5. percben kikapcsolom, viszont ahogy továbbnéztem a moziban, elkezdtem élvezni és a végére még nem is lett rossz. Mondjuk kicsit "fantazi", nagyon amcsis itt-ott, világmegváltós és romantikus. Ajánlom, főleg fiúknak a sok számítógépes akciójelenet és a főszereplő színésznő miatt, de a főhős pasi engem Kern Andrásra emlékeztetett (nem tudom megmondani, miért. A vonásai, a szemei állása) és sokszor nem értettem, miért azt csinálták a filmben, amit. De egyébként jó megnézni, kikapcsoló kellemes délutáni filmecske. De a kolleginámmal elhatároztuk, azért a Shreket megnézzük 3D-ben.

Majd készültek Hong-csoport-képek (az itteni főnököm neve Hong) :) és beültünk egy német sörkertbe. Valóban minden német volt, utolsó porcikájáig. Még a zene is. Aztán ittunk német sört és ettem egy szendvicset. Jól éreztük magunkat. Mesélték, hogy állítólag itt óriási német kolónia él, van Oktoberfest is minden szeptemberben. Aztán azt is hallottam, hogy Cincinnatibe állítólag Kentuckyból annakidején rengeteg rabszolga próbált átszökni a folyón keresztül, de sokan odavesztek (meg ahogy nézem a lakosokat, sokan át is érhettek...). Megint meghallgattam, hogy mennyire veszélyes egy város, de igazából csak némelyik része (ahogy máshol is így van ez). Én meg megállapítottam, hogy a város az szép, de mi és az egyetem épp a nem annyira jó részen van. Mondjuk az egyetem maga teljesen kultúr és a közvetlen környezete se rémisztő. És ne aggódjon senki, vigyázok. Este nem szabad gyalog menni sehova állítólag és én ezt be is tartom.

Elment hétvégén a net itthon, nem tudom, mikorra javul meg. Nem ártana munka miatt sem, ha lenne :(

Sikerült rátalálnom a wafflesre a boltban, ma azt reggeliztem. De az egészséges verziót vettem, ez nem volt annyira ízletes, mint a fahéjas (fahéjasat most nem is láttam). Vettem rengeteg gyümölcsöt meg zöldséget meg joghurtot. Igyekszem tartani a formám. A gyümölcsöknek annyira nincs ízük, hogy mindig óriásit kell csalódnom :( Amerikában minden extraédes, extraízes, kivéve a gyümölcsöket :( Se a málna, se a cseresznye, se az alma :( Ha hazamegyek, fagyasztott és befőtt formában muszáj a nyári ízeket bevinnem, mert szomorú lenne anélkül az év. Nyár igazi finom gyümölcsök nélkül. Szörnyű.

És mostmár jövőhéten beiratkozom a sportcenterbe és lehet futni rendszeresen, átmozgatni a testem, hogy kikapcsoljon az agyam.

Csak halkan jegyzem meg, hogy a második hét (a 23-ból) letelt.

És mégvalami. Tegnap reggel arra keltem, hogy szakad az eső és mintha nagy szél is lenne. Erre a TV-ben látom, hogy tornádó meg vihar volt a környéken. Persze hogy mennyire a környéken, nem tudom. Az államban valahol.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése