2010. június 12., szombat

Mi is van

Voltam bevásárolni. Nagyon büszke voltam magamra, mert a bolt kártyájával több, mint 7 dolcsit spóroltam ;) Aztán főztem magamnak csirkehusit fűszerrel (ugyanis vettem husit is meg fűszert is). Meg brokkolival :D Most főztem először magamtól és rá kell jönnöm, ez a zöldség maga egy desszert, imádom. Nem értem, eddig miért nem szerettem. Eddig mindig túlfőzve vagy olajosan ettem. Pedig ropogósan a legjobb. Hm. Aztán vettem pancake port is, meg juharszirupot és áfonyát. Holnap ez lesz a reggelim. Lehet, kezdek rossz útra térni kaja ügyben? Áh, ennyi nekem is jár :) Majd ma azon kaptam magam, hogy elővettem a mászócipőmet a "closetből", felvettem a lábamra, mászóvideókat nézek... azt hiszem, a jövő héten muszáj lesz elmennem az itteni mászótermbe (főleg, hogy megtudtam, mivel az edzőterembe regisztráltam, a mászóterem is ingyenes. Óriási lehetőségek a drága Trento után. Trentoban csak a fal van ingyen...mondjuk az legalább a Garda-tóra néz. De beltéri mászófala nincs :( ). Kell egy kis stresszlevezetés, koncentráció, csak én és a (nem létező) erőm és a fal és a cél elérése. A futás is nagyon kikapcsol, de már hiányzik a megdagadt alkarom és hátizmaim fájdalma. Elválik, hogy és mikor tudok menni. Mert a terem nagyon keveset van csak nyitva és már az egyetemi ingyenbusz se jár, hanem 15 perc séta. Kiderül. Ja és már 7 szóra bővült a kóreai szókincsem. És ma használtam is ;) Teljesen megszoktam, ahogy a szavak végét megnyújtják. Furcsa persze, de nem zavaró, sőt. Esküszöm, tetszik a nyelv :) Ázsiai nyelvet még ügyse beszélek :P És csak 24 betű az ábécéjük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése