2010. június 11., péntek

Megint van és megint nem volt net

Ma voltunk egy Fisher reklám bemutatón, ahol ingyen pólót szereztünk. És még jól is néz ki :)

Aztán az internet megint nem volt, de aztán most újra van

Sikerült regisztrálnom az edzőterembe. A srác nagyon rendes volt. Elvileg ha mindkét egyetemi sportlétesítménybe kérek tagságot, akkor egy húszassal(!) drágább lett volna, kérdezte, hogy kell-e nekem. Én mondtam, hogy hát szeretnék falat mászni, de nem tudom, mikor jön össze mert olyan kevésszer vannak nyitva. Erre ideadta az olcsóbb bérletet, de belépest adott a másik campus dolgaihoz is. Így ma már "joggal" mozogtam és izzadtam sokat.

Közben a vb is elkezdődött.

Sikerült ma csalódnom is. Imádom az ananászt, hát még múlt héten vettem egy konzervvel. Erre ma kibontom és ez "crushed" ananász, ami ananászpépszerű maszlagot jelent. Ízre jó, de aki ezt kitalálta...mire jó ez?

Hétfőn mostmár el kéne intéznem a hivatalos dolgokat a belvárosban. A múltkori adózásos eset után a sok körlevelező dolgozó közül egy se válaszolt még. Nem tudom, hogy most még mindig vitatják, mi legyen velem, vagy mi is történik körülöttem?

Ja és kitöltöttem életem első csekkjét a lakbérrel. Utólag esett le, sikerült is elírnom egy icipicit az angolt... reméljük, ez nem változtat semmin.

Még várom, hogy az Olaszországba kiküldött bankkártyám is ideérjen.

Chris a hétvégén nincs, de szerintem Seonyounggal meg Sunnal (bocsánat, múltkor rosszul írtam, nem San hanem Sun) megyek holnap vásárolni.

Holnaptól egész jövő hét végéig esőt mond. Micsoda jókedvre derítő hír.

Lehet, holnap bemegyek a fitness terembe edzeni egy kicsit. Annyira jó, hogy a futásnál is mondjuk az első 10-15 percben még ég a lábam, aztán elérek egy holtpontot és úgy élvezem, hogy a gép pittyeg rám, hogy mostmár lejárt az a beállított 30-40 perc. Felfrissít. Meg előtte lépegetek is 20 percet, meg erősítek. Annyira jól esik, kiüríti az agyam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése