2010. június 26., szombat

Meccs, market, mozi

Korea kikapott, de azt azért élmény volt látni, ahogy az összegyűltek szurkoltak. Nem is kevesen, a ház tele volt. Ahogy Chris fogalmazott, "életemben nem láttam még ennyi koreait, mint most egyszerre, igaz?". Talált, süllyedt. Minden egyes labdaátvételnél toporzékoltak, tapsoltak, óriási hangulat volt. Rengeteg gyerek volt és most kiélhettem az ázsiai kisgyerekek szépségében gyönyörködésemet. Annyira cukik :) (és fényévekkel jobban beszélnek angolul, mint én :S) Majd bevásárlás volt, majd mozi. Newport, ahol múltkor is voltunk. Előző alkalommal nem értettem, miért nem rohangál mindenki hatalmas popcornnal meg kólával, nem kígyóznak a sorok úgy,mint otthon... mert marha drága a popcorn. Rettenetes. A film az 3D volt (Toy Story), a szemüveg egyáltalán nem az a profi, mint Olaszországban, de a célnak tökéletesen megfelelt. A 3D effektek sajnos majdnem csak a beharangozóban jöttek ki :( Keveseltem, semmi pluszt nem adott :( Viszont a trailerek, amiket vetítettek, megmutatták, hogy mit kell legközelebb megnézni, ami vicces és látványos is. Aztán elromlott a projector, így késéssel kezdték. De aztán megérte. Aranyos rajzfilm, különösen a vége jó (nem azért,mert vége, hanem az események csattanója egészen megható). Poénok is vannak benne. De ha valaki 3D-t akar látni (és látta az Avatart), az ne a Toy Storyra menjen. Majd egy fagyival és közlekedési dugóval zártuk a napot. Éppen Cincinnati Reds baseball meccs volt + Justin Bieber koncert (ne kérdezzétek, ki az. Illetve tudom, ő most itt USAban az ügyeletes sztár, ránézésre valami tini pop akárki, de még egy számát se hallottam, csak a TV-ben beszélnek állandóan arról, hogy mennyi rajongója van). Láttunk rózsaszín festékkel kidekorált autókat (nem is egyet),amin szívecskékkel és az "énekes" nevével jelezték, hogy igen, nekik "Bieber fever"-ük (Bieber lázuk) van. Akin nem Justin Bieberes póló volt, azon piros felső rikított (Cincinnati Reds). Viszont emiatt óriási dugóban ücsörögtünk. Mondjuk máskor is, amikor bevásárolunk, akkoris őrült tömeg van az utakon. Hétvégén is. Állandóan. Ez mindig meglep, mert otthon hétvégén azért nem számít ilyenre az ember. Fáradt vagyok. Azt hiszem, ma hamar megyek aludni, nem úgy, mint általában (sajnos nagyon későn szoktam feküdni).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése