2010. június 18., péntek

Lassan

Lassan de biztosan elérjük az első egy hónapot.
Voltam edzeni, falat mászni és a laborban is elég sűrű volt a munka. Western blottoltunk. Közben megérkezett a kamera, az én feladatom lesz összerakni, beüzemelni. Ki van ez találva nekem, örömmel vettem kezembe a 35mm-es Nikon obit és élveztem olvasni a manuált és biztosan jó lesz összerakni is (vigyorogtam és utána jött rá Chris, hogy jaaa, én szeretem a fotózást :)). Chrisnek talán sikerül hasznomat is vennie néha, pl ma egyből kiszúrtam, hogy ami obit küldtek a masinához, az nem az az obi, amit küldeniük kellett volna (oh, és amit küldtek, de jól is mutatna az én fényképezőmön is! Első dolgom volt szemügyre venni. Még a végén beviszem a gépem és felpróbálom rá, ha lehet... nagy a kísértés. Egy 1200 dolláros obi még úgyse volt rajta soha :P).
Aztán a héten fúrtak-faragtak is, mert csinálják a sötétszobát a laborba, ahol majd lehet mérni. Jövő héten már úgy néz ki, hogy sejttörzseket is kell rendelnem. Lassan, de biztosan ez is beindul. Mondjuk eddig sem unatkoztam, rengeteget tanulok, egészen pontosan már vagy 15 oldalnyi gépelt jegyzőkönyvem van arról, mit is csináltam. Ma folyékony tápoldatból labda alakú törzseket (olyan jól néznek ki :)) szedegettem ki és vákuumszűrtem, szárítottam és folyékony nitrogénba dobáltam őket. Ami azt sejteti velem, hogy legközelebb megint jön a nitrogénbe nyúlkálós ujjlefagyasztós (vagy inkább leégetős) sejtfeltárós időszak.
És a legnagyobb hír: vettem egy állványt :D Pontosabban megrendeltem és most tűkön ülök, mikor érkezik már meg (sajnos az online követés szerint az egyik kb jövő szerdán, a másik meg még később. Merthogy egy állvány és egy fej hozzá). Annyira izgulok, már olyan régóta tervezem és vágyom rá, megöl a kíváncsiság :)
A holnapi napom megint jól el fog menni (szerencsére), merthogy délelőtt a kóreai lánnyal a laborból megyünk nézelődni boltokba. Csak amolyan nőies kirakatbámulósan. Majd bevásárolni felvesznek minket és bevásárlunk, aztán délután meg barbecue partyra vagyok hivatalos. Lesz ott mindenki... A kóreai csapat, meg azt hiszem jönnek Chrisnek vmi japán meg kínai meg nemtudom milyen dartmouthi barátai, meg a házigada barátai is talán. Kiderül. Mondjuk van egy olyan érzésem, hogy én leszek az egyetlen európai a jelenlévők között :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése