2010. június 22., kedd

Csak úgy

Tegnap előtt tussoláskor véletlenül megöltem egy szentjánosbogarat :( A zuhanyzóban ott mászott egy csúnya bogár (mint egy fülbemászó), nem is gondolkoztam, hogy itt másmilyen bogarak is vannak. Elnyomtam a samponos tubussal és ekkor kigyúlt a fénye :( És úgy is maradt biolumineszcenciástúl. Olyan szép volt szegény és különleges. Úgy szeretem, amikor pislákolnak. Szegény.

Ami minden éjjel foglalkoztat, hogy miért olyanok az amerikai ágyak, hogy széltében akkorra mint hosszában (nem akarom mondani, hogy mint az emberek is, mert itt annyira nem feltűnően olyan mindenki, csak sokan). A jelenlegi ágyam ezt a méretarányt a rövid hosszával bosszulja meg. Nem ritka, hogy lelóg a lábam. El se tudom képzelni, hogy egy magasabb ember mit csinálna. Én is általában átlóban fekszem rajta.

4 megjegyzés:

  1. A te ágyad az queen size es 2 ember elfér rajta kényelmesen.
    Van twin, full, queen, king es california king.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! Én elférek rajta, csak a lábam lóg le :) Tudom, milyen kategóriák vannak, de most nekem egy szűk és hosszú otthoni ágy jobban funkcionálna.

    VálaszTörlés
  3. lehet keresztben fekszel rajta :D

    VálaszTörlés
  4. esetleg fordulj meg, legyen a labad a falfele, akkor nem tud lelogni :D

    VálaszTörlés