2010. június 9., szerda

Bürokrácia, az én mumusom

Itt vagyok. Két bürokratikus dolgot kellett elintéznem. Mindkettő csőd.

Előszöris az adózással van kavarás. Hova is tartozom, most akkor levonják az adót, de nem értem, miért. Ja és a social security number első verzióban "nem kell", másodikban "hogy gondolhattam, hogy nem kell, hát az mindenképp kell" és odáig fajult, hogy "nem szükséges, de csináljam meg". És a rossz, hogy nem a SSN igényléssel van bajom. Ezt én igénylem, ez oké. De a többi... áh, hagyjuk. A mai egész napom emailek váltásával telt. Lefáradtam.

A másik. Bank. Bankszámlát nyitottam. Jól nyitottam, meséltem, örültem. Nem érkezik az a kártya. Erre ma szól Laci, hogy juhé, megérkezett Trentoba. Erre a kártyára várok, hogy legyen kártyaszámom és pinkódom, hogy beléphessek online és elintézhessem a lakbért. Most Laci küldheti Olaszországból ide. Még jó, hogy megadtam nekik az amerikai címemet... De így két kártyám is lesz, mert most adtak egy másikat, ami gyakorlatilag csak pénzfelvétre jó. De én nem akarok pénzt felvenni, csak online bankozni. A lényeg, legalább ez megvan.

Az egyetlen pozitívum a mai napban, hogy voltam konditeremben, futottam először 20 percet könnyen egy lépegetősgéppel bemelegítésként, aztán kicsit edzettem majd "levezettem" 30 perc futással. Leizzadtam, iszonyatosan élveztem, friss a testem, a lelkem. Mostmár mehetek haza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése