2010. június 8., kedd

Újabb hét

Regisztráltam... volna a fitness terembe, ha tudták volna pontosan mi is a státuszom itt és mennyit kell fizetnem. De kiderítik. És engedtek azért tegnap tornázni :)

Nem vittem nagyon túlzásba, egy bő félórát mozogtam. Azzal kezdtem, hogy jól felállítottam a futópadot az általam gondolt km/h értékre, nade hopp, igen, ez itt Amerika, és itt mérföldben mérik a sebességet. Aztán pár perc múlva túl hamar görcsölő lábbal rájöttem, hogy ez (is) baj lehet. Meg persze azért régóta nem futottam rendszeresen (talán tavaly szeptemberben). De jó volt.

Az internet a szálláson nem működik. De már rajta van a tulaj az ügyön.

Aztán tegnap voltam egy előadáson. Így lehet csábítani a közönséget! Ingyen ebédcsomagot osztogattak. Szendvics, chips, gyümölcs, keksz, tésztaféle, innivaló. És szépen mindenki elvette, bevonult és megette az előadás elején. Nagyon furcsálltam a dolgot és én nem szeretek előadás (sőt, TV közben sem) enni. Szerintem itt nem volt ez olyan nagy gond, mivel észrevettem, a TV-nek például minden étkezésnél mennie kell. Nagyon rossz szokásnak tartom. Bár én is gyakorlom mostanában, mert egyedül enni szomorú.

És közben elkezdődött egy kis bürokratikus kavarás is. Amit eddig mondtak és intéztem, nem biztos, hogy pont úgy a jó. Most kell social security numbert igényelnem, ami hivatalba járkálással jár. Nem lettem boldogabb. És még mindig kérdéses, ki kell-e töltenem bizonyos papírokat, vagy sem. Majd megoldódik. Majd szólnak, ha kell valami.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése